Yleistä
Huoltonen, y-tunnus: 1646725-4, myy palveluita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.5.2021 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Palveluiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Toimituskulut
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat matkakustannuksista ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppastamme siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimitusaika
Asiakas antaa tilauksen yhteydessä toiveen palvelun suorittamisajankohdasta. Olemme asiakkaasen yhteydessä aikataulun suhteen. Palvelu toimitetaan sovitun viikon aikana. Palvelun toimittamiselle on olemassa sen luonteen takia sää- ja kiirevaraus, joiden perusteella toimitusajankohtaa voidaan siirtää.
Peruutusoikeus
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa etäviestimen välityksellä tehty toimeksianto 14 päivän kuluessa siitä, kun palvelu on tilattu. Halutessaan käyttää tätä peruuttamisoikeutta asiakkaan on ilmoitettava siitä sähköpostilla tai puhelimitse.
Peruutus on kaikissa olosuhteissa tehtävä hyvissä ajoin (kaksi vuorokautta) ennen palvelun toimittamista. Jos peruutus tehdään myöhemmin on asiakas velvollinen maksamaan peruutuksesta aiheutuneet kulut.
Liitä peruutusviestin mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Jos palvelu ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse [email protected] osoitteeseen.
Vastuunrajoitus
Kuulumme tilaajavastuun piiriin.
Huoltonen vastaa toiminnassaan aiheuttamastaan välittömästä henkilö- ja esinevahingosta Suomessa voimassa olevan lain ja oikeuden mukaisesti
Huoltonen ei vastaa mistään välillisestä vahingosta, paitsi jos pakottava määräys kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta määrätty
Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Erimielisyydet
Pyrimme selvittämään tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti suoraan asiakkaan kanssa sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Viimeinen muokkaus: 21.05.2021